Hercegovina

Vidljivi obrisi nove mostarske zaobilaznice

Iznad mostarskog naselja Rodoč u brdu se oslikava Južna obilaznica Mostara o kojoj se decenijama priča kao o strateškom projektu, koji će rasteretiti saobraćaj kroz najveći grad na Neretvi i modernom saobraćajnicom povezati sa zapadnom Hercegovinom i Hrvatskom, prenosi portal Klix.ba.

Ovaj kapitalni projekt kreira novu sliku u oku posmatrača koji prema centru grada ide preko Avijatičarskog mosta na južnom ulazu u Mostar, s impozantnim vijaduktom Marijanovića Draga vješto uklesanim u brdo, kroz koje će se uskoro probijati jedan od najdužih tunela u BiH.

Tunel Novi, kako će nositi naziv ovaj infrastrukturni objekat na budućoj trasi Južne obilaznice na dionici od Miljkovića do Rodoča i veze s magistralnom cestom M-17, će biti dug 900 metara.

Njegova izgradnja će koštati 25 miliona KM, a radove izvode Hering d.d. Široki Brijeg i Azvirt LLC, Azerbajdžan, dok nadzor, u vrijednosti od 725 hiljada KM, provode IGH d.o.o. Mostar, Integra d.o.o. Mostar i Divel d.o.o. Sarajevo.

Radovi na tunelu Novi su nastavak aktivnosti koje implementira JP Ceste Federacije BiH, urađenih u sklopu projekta Južna obilaznica Mostara LOT 1, a koje obuhvaćaju radove na trasi od rotora Varda do ulaza u tunel Novi dužine 1.700 metara, uključujući i vijadukt Marijanovića draga dužine 200 metara.

Podsjetimo da je prvi dio južne mostarske obilaznice od Pologa do Miljkovića, u dužini od 6,7 kilometara, završen krajem 2019. godine, a za završetak kompletnog projekta potrebno je završiti još 8,2 kilometra na zahtjevnoj trasi.

Direktor JP Ceste FBiH Ljubo Pravdić je kazao da završetkom radova na tunelu Novi očekuje i završetak kompletne saobraćajnice koja će u potpunosti modernizirati putnu komunikaciju u tom dijelu naše zemlje.

„Sa završetkom tunela Novi, čiji je rok za izgradnju 24 mjeseca, očekujem da ćemo i ove radove do kružnog toka Rodoč završiti i faktički Južnu obilaznicu Mostara pustiti u funkciju“, kazao je Pravdić prilikom potpisivanja ugovora za izgradnju tog infrastrukturnog objekta.

Pored izgradnje tunela Novi, u planu je izgradnja još jednog manjeg tunela od 180 metara, kao i vijadukta od 180 metara, a kako bi se obilaznica spojila s magistralom M-17, potrebno je izgraditi i treću dionicu. Njezina je dužina 3,2 kilometra i ići će od vijadukta Rodoč do čvorišta magistralne ceste. Taj dio ceste predviđen je kao brza cesta s četiri trake i dva kružna toka.

Ova saobraćajnica će na južnom izlazu iz Mostara omogućiti povezivanje s autocestom na koridoru 5C i evropskom mrežom puteva, što će biti od velikog značaja, ne samo za Mostar nego i cijelu BiH ali i regiju.

 

Izvor: Klix.ba

BONUS VIDEO

Slični članci

Internacionalna potvrda Carskog vina Vukoje

Urednik

Forbes BiH: Trebinje više nije prolazna turistička stanica

Urednik

Bilećanka Lana Samardžić nastupila na popularnom muzičkom takmičenju

Urednik

Polumaraton u Trebinju okupio 300 učesnika: Pobjednici iz Goražda i Zagreba

Urednik

Aleksandar Karakašević u „Mojih 50“ na Padrino radiju

Urednik

U Gradu sunca održana Druga „Tropik dječija trka radosti“

Urednik

„Dani Srpske u Srbiji“: Trebinjska predstava izvedena u Subotici

Urednik

Džudisti Leotara najbolja kadetska ekipa na međunarodnom turniru „BiH and Nippon“ u Sarajevu

Urednik

Džudo klub „Hercegovina“ osvojio deset medalja na 25. Internacionalnom džudo kupu

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više