Vijesti

„Swisslion-Takovo“: U planu nove investicije u „Slatke kuće“ u Srbiji

Prema izvještaju portala „Blic Biznis“, kompanija „Swisslion-Takovo“ nije planirala zatvaranje lanca maloprodajnih objekata „Slatke kuće“ u Srbiji, već selektivno zatvaranje onih poslovnica koje nisu pokazale uspjeh na tržištu.

„Slatke kuće“ su maloprodajni objekti specijalizovani za prodaju proizvoda „Swisslion-Takovo“, koji dolaze direktno iz njihovih pogona. Oni su prisutni u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji i Crnoj Gori, i važe za mjesta sa povoljnijim cijenama u odnosu na standardno tržište. Kompanija koristi ove prodavnice za istraživanje tržišta i praćenje želja potrošača.

Iako će se zatvoriti samo neprofitabilne prodavnice, kompanija planira daljnje investicije u razvoj „Slatkih kuća“, jer ih smatra najefikasnijim kanalom za distribuciju svojih proizvoda.

Tekst sa portala „Blic Biznis“ prenosimo u cjelosti:

  • „BLIC BIZNIS“ SAZNAJE Pojavila se informacija da se zatvaraju „Slatke kuće“ brenda Swisslion-Takovo u Beogadu i Srbiji! Ovo je cela istina

Posle informacije koja se pojila na društvenim mrežama da se zatvara Slatka kuća (Swisslion-Takovo), proveravali smo o čemu se radi.

Kako su naveli za „Blic Biznis“ iz kompanije Swisslion-Takovo, neće se zatvarati konkretno te prodavnice, već planiraju nova investiranja, a zatvoriće se samo oni objekti koji se nisu dokazali na tržištu.

„Slatke kuće“ predstavljaju lanac maloprodajnih objekata specijalizovan za prodaju i promociju proizvoda iz proizvodnog asortimana „Swisslion-Takovo“. One uspostavljaju direktnu vezu sa proizvođačima iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Severne Makedonije. Postoje 30 godina.

„Slatke kuće“ nisu samo nacionalnog karaktera, već su prisutne i u susednim zemljama, u Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori, rekli su iz kompanije u odgovoru za „Blic Biznis“

„Slatke kuće“ su mesto u koje dolazi sveža roba direktno iz proizvodnih pogona fabrika iz poslovnog sistema „Swisslion Takovo“, dodaju.

Prvo se njima isporučuju novi proizvodi i svi noviteti zasnovani na novim tehnologijama. Opšte je poznato da su cene u „Slatkim kućama“ niže od cena na tržištu. Preko „Slatkih kuća“ sprovodimo istraživanje tržišta i osluškujemo želje potrošača. Jedino su u „Slatkim kućama“ pozicionirani svi artikli koji se proizvode u fabrikama poslovnog sistema „Swisslion Takovo“. „Swisslion Takovo“ je definisao program daljeg investiranja u razvoj „Slatkih kuća“, prepoznavši da je to najkraći put između proizvođača i potrošača, a zatvaraće se samo oni objekti koji se nisu dokazali na tržištu. „Slatke kuće“ će i dalje biti mesto najslađe kupovine, sa svim svojim brendovima i asortimanom“, rekli su za naš portal.

Izvor: SL portal

BONUS VIDEO

Slični članci

Bilećanka Lana Samardžić nastupila na popularnom muzičkom takmičenju

Urednik

Sveti Mihovil u Trebinju ponovo u znaku veličanstvene muzike sa orgulja

Urednik

Nastavljaju se „Dani Srpske u Srbiji“, programi u više gradova

Urednik

Turizam u Srpskoj cvjeta, seoska domaćinstva doživljavaju ekspanziju

Urednik

Gatački kajmak iz mješine korak bliže da bude zaštićen proizvod na prostoru EU (VIDEO)

Urednik

Danas jesenji Krstovdan – dan strogog posta (VIDEO)

Urednik

Bejbi bum u Srpskoj, rođeno 46 beba: U Trebinju rođena dva dječaka

Urednik

Uspješna posjeta premijera i ministara Republike Srpske Istočnoj Hercegovini

Urednik

Gejming nije više gubljenje vremena, već profitabilno zanimanje

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više