Magazin

Facebook se želi vratiti na tron: Uvode brojne promjene

Facebook već godinama muči isti problem – njegovi korisnici su sve stariji, a mlađim generacijama jednostavno nije dovoljno zanimljiv. Uprkos svim promjenama koje su iz Mete proteklih godina uveli na Facebook, čini se da još nisu pronašli onu pobjedničku formulu koja će ih ponovo lansirati na tron najpopularnije društevene mreže među mladima.

Ali, to ih ne sprečava da pokušavaju. U tek objavljenoj „viziji budućnosti Facebooka“, osvrnuli su se na proteklih 20 godina te društvene mreže i najavili kako vide njenu budućnost u sljedećih 20 godina.

„Dok razmišljamo o sljedećih 20 godina, fokusirani smo na dvije velike stvari: izgradnju sljedeće generacije društvenih medija za mlade i oslanjanje na nove mogućnosti proizvoda koje omogućuje AI“, stoji na službenom blogu.

Ističu kako je Facebook i dalje „mreža za sve“, ali su napravili „značajne promjene“ vodeći se potrebama i željama mlađih generacija.

„Nadogradili smo naše tehnologije rangiranja Reels i Feed kako bismo učinkovitije davali preporuke. Izumili smo novu arhitekturu modela – koja može vrlo učinkovito učiti iz velikih skupova podataka – i dovela je do značajnih poboljšanja u našem pilotu s Facebook Reelsima. Tokom sljedeće godine ili tako nešto, ova napredna tehnologija preporuka pokretaće više proizvoda, uključujući naš cijeli video ekosistem i naše preporuke Feeda. Do kraja 2026. naš je cilj imati najbolju svjetsku tehnologiju preporuke. Osim toga, takođe gradimo jednu od najboljih svjetskih kolekcija otvorenih modela, alata i resursa za generativni AI s Meta Llamom. Generative AI stvara još više prilika za društvena otkrića na Facebooku pomažući vam da dublje istražite stvari koje pronađete. Recimo da ste na Facebooku naišli na recept za kolač od sira od jagoda. Klikom na taster možete pitati Meta AI kako napraviti verziju bez mliječnih proizvoda i odmah ćete dobiti odgovor“, stoji na blogu.

Naglasak su stavili i na video sadržaj.

„Napravili smo i poboljšanja u videoiskustvu na Facebooku, uključujući ažurirani video player preko cijelog zaslona i klizač za preskakanje u dužim videozapisima. Ovaj player sada se pojavljuje globalno. Dodali (smo) mogućnost brzog slanja videozapisa osobama do kojih vam je stalo, bilo na Facebooku ili putem druge platforme poput WhatsAppa“, dodaju.

Ali, kako bi imali dovoljno video sadržaja, u Facebooku su shvatili da moraju i video kreatore nekako podstaći da ga stvaraju. Tako su predstavili „Profesionalni način rada“ koji je dizajniran za one koji žele objavljivati svoj sadržaj javno i tako povećati broj pratilaca.

„Takođe smo razvili naš model isplate kako bismo plaćali kreatorima na temelju uspješnosti njihovog sadržaja na Facebooku, pojednostavljujući način na koji kreatori zarađuju i proširujući mogućnosti unovčavanja na sve formate – fotografije, videozapise i tekst“, ističu, a prenosi „Zimo„.

Izvor: Nezavisne

BONUS VIDEO

Slični članci

Zvijezde otkrivaju: Šta vam donosi sedmica od 22. do 28. januara?

Urednik

Tradicionalni italijanski recept za liker od nara od samo tri sastojka

Urednik

Znate li šta se dešava ako zimi redovno ne otvarate prozore?

Urednik

Veliki novac stiže za tri horoskopska znaka do marta 2025!

Urednik

2025. donosi novu generaciju: Ko su pripadnici Generacije Beta?

Urednik

Čaše nikada ne okrećite naopako nakon pranja, evo zbog čega

Urednik

Nedjeljni horoskop od 20. do 26. januara

Urednik

U Amsterdamu otvoren vrt sa oko 200.000 lala

Urednik

Sreća ih uvijek prati i niko ne može da je pokvari: Ova tri znaka su najveći optimisti u horoskopu

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više