Padrino radio od ponedjeljka četvrtog marta emituje svoju novu programsku šemu, o kojoj smo pisali prethodnih dana, a na kojoj su se po prvi put našli produkcijski sadržaji Naxi radija, apsolutnog lidera u ovom medijskom segmentu u Srbiji.
Povodom novouspostavljene saradnje u posjeti Naxi media grupi ovih dana je direktor HP media grupe i glavni i odgovorni urednik Padrino radija Bojan Sulaver, koji se u Beogradu sastao sa Nikolom Kovačevićem, generalnim menadžerom Naxi radija.
Ovom prilikom je ozvaničen početak saradnje kroz emitovanje produkcijskih sadržaja Naxi radija na frekvenciji 90,8 MHz Padrino radija, te su usaglašeni dalji koraci i pravci djelovanja kako bi u narednom periodu najuspješniji srpski i beogradski radijski brend postao strateški partner Padrino radija.
Ono po čemu je Naxi decenijama prepoznat na području cijele Srbije, kroz mrežu od 30 radio stanica koje čine projekat Naxi Nacional, jeste svakodnevno rad na implementaciji novih svjetskih radijskih trendova, težnji ka savršenom radio programu, najboljem izboru muzike, tačnim i preciznim informacijama i kreiranju sadržaja koje slušaoci žele da slušaju. Uz pomoć stručnih konsultanata, ali prije svega zahvaljujući ogromnoj volji i viziji i sopstvenim resursima, Naxi je postao prva srpska radio stanica formatizovana po najvišim standardima koji se primjenjuju u Engleskoj, SAD, Holandiji, Njemačkoj …
„Ovo je za nas veliki iskorak i izuzetno smo zahvalni što nas je menadžment ovakvog jednog radijskog giganta prepoznao kao relevantne partnere, iako poslujemo u relativno maloj sredini. Slijedi izuzetno kreativan i sigurni smo plodonosan period u poslovanju Padrino radija i cijele HP media grupe, jer smo sebi postavili cilj da do našeg šestog rođendana, koji proslavljamo 20. aprila, implementiramo brojne novitete i naš program uskladimo sa brojnim Naxi, ali i svjetskim standardima, a sve na zadovoljstvo naših brojnih slušalaca“, rekao je Bojan Sulaver, direktor HP media grupe i naglasio veliku zahvalnost direktoru Naxi radija Nikoli Kovačeviću, koji je svoje značajno vrijeme i ogromnu energiju uložio u prezentaciju mnoštva inovacija i kreaativnih riješenja koja će uskoro postati i standardi rada Padrino radija.
Sigurni smo da je ovo jedan novi i veliki korak, ne samo za Padrino radio i HP media grupu, nego i za grad Trebinje i cijelu istočnu Hercegovinu, koji će na ovaj način posredstvom strateške sarednje dvije radio stanice ostvariti prisnije svakodnevne kontakte sa Beogradom i cijelom Srbijom.
Padrino radio po posljednjim urađenim anketama ima udio slušanosti na području Trebinja od 36 odsto, što je izuzetno visok procenat kada su u pitanju radijske statistike u cijelom regionu, te je regionalni lider ukupno u istočnoj Hercegovini po broju anketiranih slušalaca radija.
Inovacije u programskim segmentima Padrino radija obuhvatiće i kreiranje potpuno novog koncepta i internet portala Padrino.ba (nekadašnjeg Hercegovina Promo), što će posebno donijeti informativno osvježenje na područje naše regije u kojoj egzistira veliki broj internet glasila sa izuzetno sličnim idejnim konceptima i gotovo identičnom uređivačkom politikom.
Padrino, mart 2024.