Internet portal Hercegovina Promo od prije nekoliko dana na svojoj zvaničnoj Facebook stranici broji preko 15.000 dnevnih pratilaca, što mala i vrijedna ekipa ovog medija smatra kao izuzetan uspjeh i potvrdu nastojanja da na drugačiji način od ustaljenog privuče pažnju čitalačke publike.
Hercegovina Promo je projekat koji egzistira već tri i po godine, a nešto više od dvije godine ovaj internet portal se bavi dnevnim informisanjem široke čitalačke publike. Bez crne hronike, negativnih i senzacionalističkih tekstova ekipa ovog medija uspjela je da skrene pažnju na sebe i da za relativno kratko vrijeme postigne rezultate na kojima im zavide i brojni stariji i budžetski mnogo bolje pozicionirani mediji.
“Uspjeli smo u nastojanju da pokažemo da i lijepe stvari imaju svoje mjesto u medijima. Odrekli smo se publike željne senzacija i odredili svoj pravac od koga nismo odstupili svo ovo vrijeme. Trud se isplatio i sada planiramo da počnemo ubirati plodove našeg višegodišnjeg rada koji se može slobodno okarakterisati kao volonterski”, riječi su Bojana Sulavera, osnivača i urednika ovog medija.
Hercegovina Promo je izuzetno posvećena svojim aktivnostima na društvenim mrežama koje su danas medij koji ima izuzetno veliku moć. Stoga i ne čudi podatak zašto su toliko ponosni na rezultat koji ih izdvaja iz mnoštva internet portala nastalih u gradu na Trebišnjici.
“Ovim rezultatom okončavamo jednu fazu našeg rada i započinjemo jednu novu, mnogo ambiziozniju i izazovniju fazu koja će regiji ponuditi jedan potpuno novi medijski pristup, kao i novi multi-medijalni projekat koji će donijeti mnogo noviteta u Hercegovinu. Više detalja prezentovaćemo uskoro”, zaključuje razgovor osnivač ovog medija.
HP, april 2016.