„Tiktok će se u 2024. godini približiti zaradi od 15 milijardi dolara. Korisnici troše preko 11 miliona dolara dnevno time što podržavaju svoje omiljene kreatore sadržaja“, izjavila je predstavnica kompanije Data.ai Leksi Sidou, prenosi Si-En-En.
Ona očekuje da će korisnici Tiktoka provoditi 40 sati mjesečno na ovoj aplikaciji, za 22 odsto više nego u tekućoj godini.
Tiktok zarađuje na aplikaciji „Novčići“ („Coins“) kojima korisnici mogu da kupuju poklone za influensere na platformi, a kineska aplikacija zadržava 50 odsto od uplate.
Korisnici su ove godine najčešće kupovali paket od 1.321 novčića za 19,99 dolara, a te kupovine predstavljaju 25 odsto svih prihoda Tiktoka u samoj aplikaciji.
Kineska firma ima i druge izvore prihoda kao što je reklama i trgovina preko interneta.
Aplikacije za upoznavanje Tinder i platforma Jutjub se bliže zaradi od 10 milijardi dolara, ali zaostaju za Tiktokom za dvije do tri milijarde dolara.
Izvor: Glas Srpske