RS i BiH Vijesti

Loši putevi uzimaju ljudske živote, gdje završavaju milioni maraka za održavanje?

Tragedija koja se desila na putu Foča – Sarajevo u kojoj je vozač poginuo nakon odrona stijene na kamion kojim je upravljao, zaprepastila je javnost. I dok se broj nesreća i tragično stradalih na ovoj dionici povećava, izostaje odgovor nadležnih – zašto smo taoci loših puteva i zašto na ovom mjestu nisu postavljene zaštitne mreže?

Policiji je prijavljeno da se saobraćajna nesreća dogodila oko 14.30. Prema informacijama koje smo dobili od istražnih organa stijena se obrušila na kamion na lokaciji Sijerački mlin i nanijela smrtonosne povrede vozaču.

VOISLAV KRUNIĆ, načelnik odjeljenja policije

„Prolaskom kroz jedan od tunela, u jednom momentu na teretno motorno vozilo pao je veći kamen, došlo je do razbijanja prednjeg vjetrobranskog stakla. Usljed toga došlo je do udara u vozača, te isti je preminuo na licu mjesta.“

Ovaj put Foča – Sarajevo godinama je jedan od najopasnijih i najsmrtonosnijih u BiH, ali se ništa novo nije uradilo po sigurnosti vozača, osim znakova opasnosti od obrušavanja. Mještani ogorčeni, kažu da je bilo pitanje dana kada će se desiti ovakav nesretan slučaj.

Na pitanje kakvo stanje zatiču na ovoj dionici puta, te da li se broj nesreća povećao iz PU Foča – ističu da se broj nesreća povećava.

VOISLAV KRUNIĆ, načelnik odjeljenja policije

„Ove godine imamo povećanje broja saobraćajnih nezgoda, posebno sa poginulim licima.“

Iz Тužilaštva ističu da se odgovornost može tražiti od nadležnih za održavanje puteva.

„Po nalogu nadležnog tužioca izvršit će se vanredni saobraćajni pregled objekta putne infrastrukture zbog sumnji da postoje elementi krivičnog djela: Nesavjesno vršenje nadzora nad javnim saobraćajem iz člana 405. Krivičnog zakonika RS. Takođe, naložena je obdukcija tijela nastradalog lica, kao i uzimanje uzoraka krvi i urina radi vještačenja.“

Zašto smo taoci loših puteva, te zašto na ovom mjestu nisu postavljene zaštitne mreže pokušali smo doći do odgovora, međutim nismo ga dobili od odgovornih. Hoće li se struka uključiti u rješavanje ovih problema i hoće li milioni maraka za održavanje cesta prikupljeni godišnjim prihodima i dalje ostati nedostupni i nepoznanica osiguranju vozača na putevima. Kakva sudbina čeka vozače, te šta je potrebno, pored smrtnih slučajeva, da pokrene ovu priču sigurnosti puteva u BiH sa mrtve tačke.

 

Izvor: BHRT

BONUS VIDEO

Slični članci

Čast i privilegija: Trener Leotara u stručnom štabu Srbije

Urednik

Mlijeko u BiH dva puta skuplje nego u Hrvatskoj, a maslac čak tri puta

Urednik

Učenik napao nastavnika u školi u Crnoj Gori

Urednik

Trebinje nizom aktivnosti njeguje sjećanje na vladiku Atanasija

Urednik

Agencija za statistiku BiH: U 2023. registrovano više od 1,2 miliona vozila

Urednik

Koliko se često traži odgoda početka služenja zatvorske kazne i kad je ona opravdana

Urednik

Trebinje ponovo proglašeno turističkim mjestom: U odnosu na prethodni put, osvojeno novih 50 bodova

Urednik

Novi festival kantautorske muzike početkom maja

Urednik

U Srpskoj danas promjenljivo oblačno

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više