RS i BiH

Kada je planirano otvaranje Lidlovih prodavnica u BiH

Lidl se uveliko priprema za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine.

Prema nezvaničnim informacijama, prve prodavnice bi mogle biti otvorene krajem naredne godine, piše BiznisInfo.ba.

Izgradnja centralnog distributivnog centra u Lepenici kod Sarajeva, vrijednog oko sto miliona evra, bliži se kraju.

Ovaj ključni objekat, koji će biti glavna žila kucavica Lidlove distributivne mreže u cijeloj BiH, trebao bi biti završen krajem ove godine.

S druge strane, njemačka kompanija je već završila izgradnju nekoliko prodajnih objekata, među kojima su dva u Sarajevu te po jedan u Mostaru, Gračanici i Bijeljini, dok je još veći broj marketa u izgradnji.

Lidl gradi objekte u Istočnom Sarajevu, Livnu, Bihaću, Gradišci i Modriči, kupio je zemljište Zvorniku, Zenici, Trebinju… Dogovorena je i prva parcela u Banjaluci, dok se za ostale još pregovara. Novi objekti u narednom periodu trebali bi se graditi i u Laktašima, Prnjavoru, Doboju, Živinicama i drugim gradovima.

Kako saznajemo, plan kompanije je da istovremeno otvori deset do 15 prodavnica u najvećim gradovima, nakon čega će se mreža prodajnih mjesta nastaviti širiti. Ukupno će biti otvoreno minimalno 30 objekata širom BiH.

Oni objekti koji ne budu spremni za prvi talas otvaranja, biće puštani u rad naknadno, kako budu završavani. U pojedinim gradovima kompanija ima dosta problema oko pronalaska adekvatne lokacije i kupovine zemljišta.

Kapital pola milijarde KM

Kapital Lidla BH dostigao je u međuvremenu pola milijarde maraka.

Firma je lani poslovala s gubitkom od 23,5 miliona maraka, što je porast u odnosu na minus od 18 miliona godinu ranije te gubitak od 19,1 miliona iz 2022. godine. Gubici se uglavnom odnose na plate radnika i druge operativne troškove.

Vrijednost imovine Lidla BH na kraju prošle godine je narasla na 259 miliona KM sa 114 miliona KM godinu ranije. Od toga se najveći dio od oko 255 miliona odnosi na nekretnine, postrojenja i opremu.

Ukupna imovina firme je takođe otprilike udvostručena prošle godine na 306 miliona maraka.

 

Izvor: BiznisInfo.ba

BONUS VIDEO

Slični članci

Od danas na snazi novi sistem ulaska u EU

Urednik

Inspiracija na svakom koraku: Nova kampanja trgovačkih lanaca Tropic, mojMarket i Crvena jabuka market „Tvoje mjesto za inspiraciju“

Urednik

TS Media donosi najbolji domaći sadržaj na jednom mjestu

Urednik

„Dani Srpske u Srbiji“: Trebinjska predstava izvedena u Subotici

Urednik

Tri godine stabilnog razvoja: Flex Credit jača poziciju i širi poslovanje na tržište Crne Gore

Urednik

U Srpskoj rođena 21 beba, bez poroda u Hercegovini

Urednik

Laptop na rate i bluetooth zvučnik na poklon u Supernovoj

Urednik

Na putu do Beograda: AMS RS postavio kamere na graničnom prelazu Vardište

Urednik

„Samo sekunda“ nije opasna – psihološki trikovi koje pravdamo kad koristimo telefon u vožnji

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više