Vijesti

Trebinje se galopirajući penje na turistički tron

TREBINJE – Među brojnim ozbiljnim projektima iz oblasti turizma, profesorica na Visokoj školi za turizam i hotelijerstvo u Trebinju Andrijana Mrkaić Ateljević napravila je ozbiljnu studiju o marketingu ove oblasti.

Njena knjiga „Marketingom do uspješne turističke destinacije (ključni segmenti marketinga kroz primjere)“ promovisana je u Trebinju i na Svjetski dan turizma, gdje je kroz poglavlja predstavila identitet lokalne zajednice i nacionalni identitet.

Kaže da je u knjizi obradila i tipologiju i dinamiku, kao i brendiranje, imidž i identitet turističke destinacije, a, osim studentima, namijenjena je i svima koji se bave turizmom u privrednoj ili naučnoj praksi.

„Knjiga sadrži brojne indikatore, modele, statističke pokazatelje, grafičke i tabelarne prikaze koji upućuju na to kako kvalitetno upravljati turističkom destinacijom, te može imati veliki značaj i olakšati posao svima koji se bave turizmom“, kaže Mrkaić Ateljevićeva.

Koliko je ova knjiga značajna za turističke radnike, govori  i pažnja koju je izazvala njena promocija u stručnim krugovima.

„Nakon promocije veći broj predstavnika iz sektora turizma poželio je da ima knjigu, jer je prepoznao da može doprinijeti njihovom istraživanju i boljem razumijevanju turističkog tržišta“, dodaje ona.

Do sada su se za knjigu zainteresovali i predstavnici turističkih organizacija oko 40 lokalnih zajednica iz Republike Srpske, što je još jedan od pokazatelja koliko je uspjeha postigla ova studija.

Osvrćući se na turizam u Trebinju, Mrkaić Ateljevićeva navodi da je ova privredna grana u Trebinju na uzlaznoj putanji, odnosno u fazi razvoja, tako da je njoj kao profesoru iz ove oblasti nekako bilo i prirodno da se time bavi sa naučnoistraživačkog aspekta.

„Trebinje galopirajućim koracima pretenduje da postane ozbiljna turistička destinacija i na dobrom smo putu da se uzdignemo na turističkom tržištu, što već uveliko i činimo, jer imamo veliki broj kulturnih sadržaja, što je jako bitno, jer kroz kulturni identitet njegujemo tradiciju, običaje, norme, gastro i eno ponudu podneblja, a ljudi koji su za to odgovorni u našem gradu rade veoma dobar posao“, kaže Mrkaić Ateljevićeva.

Knjiga će svim zainteresovanima biti dostupna preko interneta, odnosno preko platforme „Research Gate“, a može se naručiti i direktno od autora.

Izvor: Nezavisne

BONUS VIDEO

Slični članci

TCL televizor na 24 rate u Supernovoj uz 5 godina garancije

Urednik

Bilećani najbolji na pozorišnom festivalu

Urednik

Džudisti kluba „Leotar“ uspješni na „Trofeju Nikšića“

Urednik

Sjajan nastup Džiu-džicu kluba “Leotar” na 12. Međunarodnom turniru u Istočnom Sarajevu!

Urednik

Šta u Hercegovini znači riječ „kastig“? Nešto što se osjeti, a ne govori se

Urednik

Nova procedura u liječenju bolesti srca i krvnih sudova u Foči

Urednik

U Bileći uskoro prestaju restrikcije vode

Urednik

TE Gacko prebacila umanjeni ovogodišnji plan proizvodnje

Urednik

Otvaranje spomenika za stradale borce trebinjskog naselja Gorice

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više