Kao što smo ranije najavili, HP media grupa je pokrenula medijsku kampanju koja poziva na povećanje ekološke svijesti u Trebinju.
Agresivna medijska kampanja pod sloganom “Čisto je lijepo – Pokrenimo se za ljepše Trebinje, jer te se tiče” biće sprovedena na medijima u vlasništvu ove privatne grupacije, Padrino radiju – najslušanijem na području trebinjske regije, LED video displeju u centru ovog grada, kao i jednom od najposjećenijih regionalnih internet portala Hercegovina Promo.
“Želja nam je da kroz ovaj vid aktivizma i privatne inicijative skrenemo pažnju na problem odlaganja otpada i njegovog uklanjanja sa površina u gradu. Mišljenja smo da Trebinje može i mora da izgleda čistije i ljepše i da se to tiče svih nas, a ovo je naš mali doprinos tome”, rekao je ovim povodom Bojan Sulaver, direktor HP media grupe.
HP media grupa je prije nekoliko dana odgovorila i na svojevrsni globalni internet izazov kada su zaposleni u ovom kolektivu očistili park u SPK Agrokop u centru grada, i kojom prilikom je sa oko 900 metara kvadratnih zelene površine u centru Trebinja uklonjen otpad (više detalja o akciji na linku OVDJE).
Proteklih dana u Trebinju najavljen je početak akcije Komunalnog AD i lokalnih osnovnih škola, u kojoj će osnovci prikupljati otpad, a pomenuto preduzeće najvrijednije nagraditi novčano.
I gradonačelnik Trebinja je u petak pozvao građane na veliku akciju čišćenja koja će biti održana prvog dana proljeća, 21. marta.
Vizuelna rješenja za kampanju “Čisto je lijepo – Pokrenimo se za ljepše Trebinje, jer je važno” uradila je digitalna agencija Click & Frame iz Trebinja.
HP, mart 2019.