Hercegovina Vijesti

Trebinje pripremilo niz pogodnosti za goste iz Srbije

Turistička organizacija Trebinja je počela novu promotivnu kampanju pod nazivom „SRETENJE U TREBINJU 2023.“ uz slogan „VAŠ PRAZNIК – NAŠ GRAD“ sa ciljem kreiranja posebne ponude zasnovane na nizu pogodnosti koja će biti aktuelna tokom treće sedmice februara (15.-19. februar), saopšteno je u ovoj organizaciji.

Ovu kampanju će građanima Republike Srbije kreirati i plasirati Turistička organizacija Trebinja u saradnji sa predstavnicima javnog turističkog sektora, turističke privrede i nosilaca turističke ponude i civilnog turističkog sektora Trebinja.

Povod kreiranja i plasmana kampanje je, kako kažu, 15. februar (Sretenje) koji je ujedno i državni praznik u Srbiji (Dan državnosti), kada građani ove države imaju više slobodnih dana koje već godinama unazad koriste za odmor i putovanja.

Zbog toga su, kako kažu, došli na ideju da se građanima Srbije ponudi niz pogodnosti kako bi se dodatno motivisali da odmor u navedenom periodu provedu upravo u Trebinju, te kako bi što veći broj gostiju došao u Trebinje.

Svi oni građani Republike Srbije koji u periodu od 15. do 19. februara posjete Trebinje imaće pogodnosti u vidu određenih povoljnosti sa parkingom na području grada Trebinja, besplatno organizovanih turističkih obilazaka u pratnji licenciranih turističkih vodiča, popusta na cijenu usluga u više restorana i konoba uz specijalno kreirane menije za ovu priliku.

Ova, zakozvana Happy Hour ponuda će biti kreirana u više turističkih i ugostiteljskih objekata, kao i besplatan ulazak u Muzej Hercegovine 15. i 16. februara (Dan otvorenih vrata u Muzeju Hercegovine), popust za korišćenje usluga zatvorenog olimpijskog bazena itd.

U sklopu kampanje izrađen je vizuelni identitet, a sadržaji kreiranih paketa i programa će se direktno, ali putem digitalnih kanala komunikacije, plasirati na tržište Srbije kako bi se došlo do većine potencijalnih posjetilaca, dok će poseban biti stavljen na reklamiranje putem Google-a, društvenih mreža i ostalih internet kanala i medija.

Pored toga, svi dostupni distributivni kanali na predmetnom tržištu, poput različitih oglasnih površina u većim gradovima Srbije, te štampanih, elektronskih i internet medija,  poslovnih saradnika i partnera sa kojima intezivno sarađuje Turistička organizacija  Trebinje, biće aktivirani u svrhu predstavljanja sadržaja kampanje.

Кampanjom je takođe predviđeno više aktivnosti vezanih za medijska predstavljanja, promocije i prezentacije, a posebno će biti akcentovati kontakti sa turstičkim agencijama i tur-operaterima sa teritorije Srbije kojima će kreirani paketi i programi u sklopu predviđenih aktivnosti biti predstavljeni i ponuđeni direktnim putem.

U Turističkoj organizaciji Trebinja pozivaju sve saradnike, nosioce turističke ponude i predstavnike  turističke privrede Trebinja koji imaju želju da budu dio kampanje da im se sa prijedlogom učešća jave do petka, 27. januara na mail: turistickatrebinje@yahoo.com

 

Izvor: Vesna Duka, Nezavisne

BONUS VIDEO

Slični članci

Cunami ruši tursku obalu nakon zemljotresa

Urednik

„Moguće širenje energije od zemljotresa, ali ne treba paničiti“

Urednik

Nataša Bekvalac i Tanja Savić u Gradu Sunca

Urednik

Novi razorni zemljotres: U Turskoj zabilježen potres jačine 7,8 stepeni

Urednik

Odbijen zahtjev Unije poslodavaca Srpske za ukidanje minulog rada na najnižu platu

Urednik

Cijene nafte porasle nakon prošlosedmičnog pada

Urednik

Haotično veče u Budvi i Herceg Novom: Olujni vjetar oborio kran, nosio krovove, lomio rasvjetu i drveća

Urednik

Evo gdje se nalazi BiH na spisku zemalja svijeta prema broju pušača

Urednik

Trebinje: Bankarski službenik prebacivao novac klijenata članovima porodice

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više