– Cijelo primorje ima veću posjećenost, a mi smo kao destinacija najpovoljniji u odnosu na cijeli region i to je nešto na šta treba staviti akcenat – navodi Džoganović
Ona je u emisiji Link na TVCG rekla da je ljetna turistička sezona na pragu, a da se izdavaoci privatnog smještaja nalaze u veoma teškoj poziciji i da im država ne pomaže u dovoljnoj mjeri.
– Imamo problem kada je u pitanju promotivna i cjenovna politika jer nam treba podrška da zaokružimo priču i ponudimo naš proizvod na tržištu, a za sada se sve plasira pojedinačno i efekat prodaje nije odgovarajući – ukazala je Džoganović.
Kaže da je interesovanje turista za Crnu Goru ogromno i da je počelo još tokom novogodišnjih praznika, a da je posjećenost već premašila prethodnu godinu.
– Cijelo primorje ima veću posjećenost, a mi smo kao destinacija najpovoljniji u odnosu na cijeli region i to je nešto na šta treba staviti akcenat. Može se vrlo lako utvrditi tačnost ovih navoda kada se uporede podaci. U odnosu na aktuelna povećanja cijena, mi ćemo i sa povećanjem do 30 posto ostati najpovoljniji što se tiče Jadrana. Naprimjer, u Budvi u špici sezone može se naći smještaj od 65 do 85 eura, a u predsezoni i 28 eura jer se lako možete dogovoriti sa izdavaocima smještaja – navodi Džoganović.
Ističe da registrovani izdavaoci smještaja nemaju podršku države, a da je previše onih koji rade u sivoj zoni i nisu registrovani, a izdaju svoje kapacitete.
– Privatni smještaj se ne nalazi na listi prioritet nadležnih i onda je tu teško da se sprovede akcija. Kad vas nemaju u programu uzalud je akcioni plan, jer ne nalaze za potrebno da se posvete privatnom smještaju. Nedostaje nam da se Ministarstvo turizma pozabavi nama – ukazala je Džoganović.
Izvor: TVCG