Tromeđa

Kako je Crna Gora oduševila poznate influenserke iz Srbije

Jutra pored mora, miris soli i dugi zalasci – šta bismo više mogli da poželimo? – poručuju poznate influenserke iz Srbije koje borave u studijskoj posjeti Crnoj Gori u organizaciji Nacionalne turističke organizacije.

Influenserke, među kojima su Dragana Mićalović, jedna od najpopularnijih glumica mlađe generacije, zvijezda serija Igra Sudbine i Sinđelići, Jovana Kvržić, uticajna travel blogerka koja je obišla gotovo 80 zemalja svijeta, Aleksandra Dobrić, poznati model i life & style influenserka, Jelena Karakaš, glavna i odgovorna urednica BURO. Serbia, vodeće online platforme posvećene modi i luksuzu, kao i Tara Đukić, web urednica prestižnog magazina ELLE, ne kriju oduševljenje Crnom Gorom.

influenser
foto: Nacionalna turistička organizacija

Tara Đukić, predstavnica magazina ELLE ističe da joj je ovo jedinstveno iskustvo omogućilo da upozna drugu stranu Crne Gore, ljude koji su na pravi način iskoristili njenu divlju, a nestvarnu ljepotu, prirodu i potencijale, što su zapravo dugo godina i čekali.Taj spoj osjećaja kao da si negdje daleko od naših prostora, a sa druge strane njena toplina i udobnost, čine je nezamenljivom destinacijom. Jutra pored mora, miris soli i dugi zaslasci – šta bismo više mogli da poželimo? Od najupečatljivijih utisaka definitivno jedinstveni One & Only. Radujemo se narednim avanturama!, ističe ona.

Glumica Dragana Mićalović kaže da joj je velika čast što je uspjela da upozna Crnu Goru na neki drugačiji način, u pravom smislu njene ljepote. Ne znam koji bih dio od svega viđenog izdvojila jer je svaka lokacija posebna i magična na svoj način. Luštica, Portonovi, jedan od omiljenih restorana a mogu reći i jedan od najboljih restorana u svijetu je definitivno restoran Ćatovića Mlini, a poseban je i Marea Porto Montenegro. S punim pravom mogu reći da je Crna Gora postala sigurno centar svijeta, kaže Mićalović.

Jelena Karakaš, glavna i odgovrna urednica BURO. portala već godinama dolazi u Crnu Goru koja je među njenim omiljenim destinacijama za uživanje. Kako ističe drago joj je što je baš ovdje da otvori sezonu odmora, a posebno zadovoljstvo joj predstavlja što istražuje čarobnu Boku, koja je uvijek iznova iznenadi i oduševi.

Aleksandra Dobrić, poznati model i influenserka zahvalila se NTOCG na pozivu. Crna Gora, a pogotovo crnogorsko primorje je jedna od mojih omiljenih destinacija, kojoj se uvek rado vraćam. Sve pohvale za kvalitet usluge kao i širok izbor raznovrsne ponude, prilagođene svim potrošačkim grupama, kazala je Dobrić.

Poseban utisak Crna Gora je ostavila na travel influenserku Jovanu Kvržić, koja kao iskusni putnik koji je obišao gotovo 80 zemalja svijeta, kaže da naša zemlja može da stane rame uz rame sa svjetskim luksuznim destinacijama. Ona je posebno oduševljena Lušticom, a kako ističe ponuda je ogromna, kako za luksuzni turizam tako i za neke druge budžete. Vjerujem da će naša posjeta doprinijeti imidžu Crne Gore kao atraktivne turističke destinacije u regionu i šire i da ćete ove godine imati mnogo posjetilaca kako iz Srbije, tako i iz okolnih zemalja, ističe ona.

Kristina Jonica, predstavnica Luštica Bay kaže da je pravo zadovoljstvo biti jedan od domaćina našim, takoreći, digitalnim ambasadorima, čiji utisci, riječi i slike putuju daleko, savlađujući tako granice fizičkog svijeta. Ovi i ovakvi ambasadori su imali priliku da se upoznaju sa uzbudljivim sadržajima našeg projekta i ovog grada u nastajanju, ističe Jonica.

Predstavnik hotela Blue Kotor Bay, Paun Nicović kaže da se uvijek sa zadovoljstvom odazivaju inicijativama NTOCG. Savremeni kanali komunikacije donose pregršt benefita za sve nas i broj ljudi kojima se možemo predstaviti na ovaj način je ogroman. U ovom trenutku kada je globalna situacija neizvjesna, mislim da smo svi svjesni važnosti čvršćeg povezivanja regiona, naglašava Nicović.

influenser
foto: Nacionalna turistička organizacija

Ova studijska posjeta se realizuje uz podršku hotela Blue Kotor Bay i One & Only, hotelske grupe Casa Del Mare, marine Porto Montenegro, turističkog naselja Luštica Bay, restorana Ćatovića Mlini i lokalnih turističkih organizacija Tivta, Herceg Novog i Kotora.

Nacionalna turistička organizacija organizuje Influenser kampanju na važnim emitivnim tržištima, među kojima je tržište regiona. Posjeta influensera sa kojim veliki dio današnjih turista voli da se identifikuje pozicionira Crnu Goru kao destinaciju u trendu, i doprinosi boljoj vidljivosti turističkih potencijala CG koji nisu u dovoljnoj meri prepoznati, kao što su prirodne ljepote sjevera CG i adrenalinski turizam, ali i promociji luksuznog turizma kroz posjetu novim rizortima. NTOCG će i u narednom periodu nastaviti sa organizacijom studijskih posjeta influensera, novinara i glumaca kojima će predstaviti turističku ponudu Crne Gore s akcentom na sjeverni region.

 

Izvor: vijesti.me

BONUS VIDEO

Slični članci

Za Novu u Herceg Novom – Ceca, Voyage, Breskvica i Crvena jabuka

Urednik

Ministarstvo turizma: U petak besplatan ulaz u svim nacionalnim parkovima i muzejima u Crnoj Gori

Urednik

Pomorska veza Budve i Dubrovnika se nastavlja i iduće sezone

Urednik

FOTO / Kupari: „Titovi Havaji“ zarasli u bršljan i korov

Urednik

Morska voda na crnogorskim kupalištima dobrog kvaliteta

Urednik

Ovog vikenda tradicionalni koncerti Vlada Georgieva na Kanli kuli

Urednik

Vlado Georgiev priprema veliki spektakl u gradskoj luci u Herceg Novom

Urednik

Prilika za posao u Dubrovniku

Urednik

Sjajna završnica CIM Foruma sa Jelisavetom Sekom Sablić

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više