Magazin

Ove namirnice nemojte jesti prije spavanja

Nekoliko studija je pokazalo da jelo u kasnim noćnim satima može da bude loše za zdravlje, ali i da dovode do viška kilograma.

Dva tipa namirnica posebno se ističu po negativnom uticaju na naš izgled i zdravlje. Nutricionista Aleksej Kovalkov objasnio je da čaša mlijeka ili čaša jogurta debljaju, te da nije poželjno da ih konzumiramo prije spavanja.

„Bolje je izbaciti sve ugljene hidrate pred spavanje. Takođe, ne treba uzimati ni namirnice mliječnog porijekla niti one koje sadrže mliječne kiseline. Ako pijete čašu mlijeka noću, zapravo unosite u organizam jednu i po kašičicu laktoze, odnosno mliječnog šećera koji je povezan sa lučenjem insulina. Pahuljice, spori ugljeni hidrati i voće takođe ne treba da se jede prije spavanja“, preporučuje nutricionista.

Umjesto toga bilo bi poželjno da jedete povrće. Kovalkov takođe napominje da ne bi trebalo termički da obrađujete povrće, jer se preradom gube nutritivne vrijednosti.

Prema rezultatima istraživača sa Medicinskog fakulteta Perelman na Univerzitetu u Pensilvaniji, poznato je da jedenje kasno u toku dana povećava težinu, nivo insulina i holesterola i negativno utiče na metabolizam, kao i hormonske markere i druge zdravstve probleme.

Zato stručnjaci savjetuju da izbjegavajte unošenje hrane nako 20 sati kao i da izbjegavate mliječne proizvode.

 

 

Izvor: ATV

BONUS VIDEO

Slični članci

Ne igrajte se sa njima: Ovi znakovi ne praštaju prevaru

Urednik

Pojačajte imunitet: Evo pomoću kojih namirnica možete da podignite nivo vitamina D u organizmu

Urednik

Stručnjaci predlažu: Ovo je 6 stvari koje biste trebali izbaciti iz kuće

Urednik

Šta je to što svaki znak Zodijaka baca u pesimizam i depresiju?

Urednik

Imate alergije? Ovih sedam savjeta za čišćenje kuće može vam pomoći

Urednik

Zodijak otrkiva koliko vam je „stara duša“: Ko je poput tinejdžera, a kome je duša starija od tela?

Urednik

Bikovima se danas savetuje da ne donose ishitrene obluke; Vage obuzete nedoumicama i brigom; Lavovi pod presijom!

Urednik

Dovoljno je pola sata: Evo kako popodnevna dremka pomaže organizmu

Urednik

Nedjeljni horoskop od 20. do 26. marta

Urednik

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da se slažete sa ovim, ali možete odustati ako želite. Prihvati Pročitaj više