Hercegovačka kuća kao distributer zdrave, autohtone hrane i veliki turistički brend, predstavljena je na prvom Kongresu ruralnog turizma Vojvodine, održanom u Banji Vrdnik opština Irig, kao primjer dobre prakse u ruralnom turizmu.
Turistička organizacija Vojvodine je, zajedno sa Centrom za ruralni razvoj
Vojvodine i uz podršku Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, organizovala ovaj kongres proteklog vikenda, kako bi se razmijenila dobra praksa turističkih radnika regiona kada je u pitanju ruralni turizam.
Na Kongresu su kao gosti predavači učestvovali načelnik Odeljenja za turizam, zaštitu životne sredine i preduzetništvo Grada Trebinja Bojan Vučurević i direktor Agrarnog fonda Trebinje Veselin Dutina, a o ovom vidu razvoja turizma na nivou republike govorio je i Marko Radić, šef službe za promociju i marketing TORS-a.
Iz Gradske uprave Trebinja su po povratku sa kongresa saopštili da je Kongres izazvao veliku pažnju medija iz Vojvodine, ali i šire regije, te da im je bila veliku čast učešće na ovom događaju.
“Bila je ovo jedinstvena prilika da se prisutni upoznaju sa ključnim aspektima ruralnog turizma, da saznaju načine unapređenja poslovanja u ovoj oblasti, iskoriste vlastite potencijale i promovišu ovaj izuzetno važan segment turizma, a Hercegovačka kuća je i ovog puta uzeta za primjer dobre prakse kroz koju je ostvaren međunarodni uspjeh u ruralnom turizmu i koji služi kao inspiracija i model mnogima za dalji razvoj”, kažu u upravi Grada Trebinja.
Poseban fokus je bio stavljen na promociju ruralnih destinacija i proizvoda, kako bi se privukao veći broj turista i podigla svijest o bogatstvu i raznovrsnosti ruralnog turizma u regionu.
Vesna Duka
Izvor: Nezavisne