Privredna komora Republike Srpske pokrenula je kampanju “Kupujmo domaće!”, koju je provodi u okviru projekta promocije domaće proizvodnje “Naše je bolje”. Kampanja ima za cilj da se, u ovom kriznom vremenu, dodatno utiče na svijest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda.
HP media grupa, sa svojim portalom Hercegovina Promo, LED video displejom u centru Trebinja i Padrino radiom odazvao se na inicijativu Veselina Savića, direktora Područne privredne komore Trebinje, te će u narednom periodu na pomenutim medijima agresivno sprovesti pomenutu kampanju.
“I sami smo izuzetno pogođeni novonastalom situacijom kao komercijalni medij i marketinška agencija. Mi trenutno radimo mnogo više nego u normalnim okolnostima, jer se trudimo da preko naših medija proslijeđujemo sve bitne informacije građanima, dok sa druge strane već pola mjeseca funkcionišemo bez ikakvih prihoda. Kampanja Naše je bolje je nešto što ipak zavrijeđuje svaku pažnju i rado smo se odazvali pozivu da je realizujemo na mreži naših medija”, rekao je Bojan Sulaver, direktor HP media grupe.
Privredna komora Republike Srpske poziva sve potrošače da prilikom kupovine obrate pažnju na ono šta kupuju i daju prednost domaćim proizvodima.
Vladimir Blagojević, portparol Privredne komore RS, rekao je juče da je uvijek važno da kupujemo domaće proizvode, ali je u situaciji kakva je ova to možda i važnije nego ikad.
“Svako može da da svoj doprinos da u ovakvoj situaciji pomogne našim firmama. Ovo je prilika da svaki pojedinac uradi nešto dobro za svoju privredu, a samim tim i za sebe, pošto novac zadržavamo u Srpskoj“, poručio je Blagojević.
Istakao je da Srpska ima značajne kapacitete kada je riječ o proizvodnji dijela prehrambene robe poput mlijeka, mesa i mesnih prerađevina, potom vode i voćnih napitaka, ali i proizvoda za higijenu, toaletnog papira i srodnih proizvoda.
Veselin Savić, direktor Područne privredne komore Trebinje, skrenuo je pažnju na to da će ekonomske posljedice krize biti mnogo dugotrajnije od zdravstvenih.
“Kriza je samo istakla da je od najveće važnosti da imamo svoje resurse u koje se možemo pouzdati, odnosno jaku sopstvenu proizvodnju i privredu uopšte. Ni kada sve završi to više neće biti onaj svijet od prije krize. Postalo je jasno da svijet nije tako otvoren kao što je izgledalo – i da je važan ekonomski patriotizam”, ističe Savić.
Ivana Kardum,
HP, april 2020.