Ulazak u novu godinu mnogim ugostiteljima, trgovcima, programerima, bankarima… u Hrvatskoj zadaop je glavobolje zbog prelaska na evro.
Redovi čekanja u bankama su danima bili ogromni. Ljudi se žale da su imali problema sa podizanjem novca s bankomata, a najviše se plaše poskupljenja i prevara.
Jedna žena ispričala je za 24sata.hr kako kako se i njenoj banci dogodila greška prilikom konverzije iz kuna u evre, pa su njen dozvoljeni minus u kunama prebacili u evre tako da su ga pomnožili s 7.53, umjesto da ga podijele.
„Stigao mi je izvještaj od banke. Vidjela sam iznos u minusu od preko 140 tisuća eura. Šokirala sam se. Mobilna aplikacija nije radila tog dana da provjerim stvarno stanje. Srećom, vrlo brzo su me povratno kontaktirali iz banke kako bi se ispričali“, kazala je ona.
Sličan slučaj desio se i sa Gradskom plinarom Zagreb, gdje su građanima priredili neprijatnu situacija kad im je trajnim nalogom naplaćen iznos u evrima, umjesto u kunama.
„Ljut sam jer se od građana očekuje da sve uvijek funkcionira savršeno, a oni stalno imaju prava na pogreške koje se toleriraju. Naime, danas sam išao nešto provjeriti na bankovnoj aplikaciji i primijetio sam da mi je trajnim nalogom s računa skinuto 341 eura za plin“, kazao je Zagrepčanin.
Iz Plinare su u saopštenju naveli da je došlo do greške te su se izvinuli.
Izvor: Nezavisne